Kızım meme ile savaşıyor resmen iki çekip baş bas bagirio bir daha çekiyor sonra yine ağlıyor.. süt var olmazsa anlarım hani 4. Ayda genelde mrme reddi olur bizimki şimdiden başladı .. mama da veriyorum biberon a alıştı desem sürekli vermiyorum.. ne önerirsiniz hanımlar nasıl memeyle kavgasını bitirecem .😞