aysegulhayva Çalışmaya başlamak gerekiyor iznim bitti. Yarım gün calisicam oğluma kaynanam bakicak içim rahat değil bebeğim çok zor bir çocuk kararsızım siz olsanız ne yapardiniz
Ess92 aysegulhayva o minnoş şeyi bırakamadım kimseye :) ücretsize çıktım. 18. Ayda hazır hissettim geri döndüm. 9 ay daha hakkım vardı ama tamam dedim artık daha da yetemiyorum tek başıma çocuğa kötü de olmadı ama küçükken bırakamadım işte ❤️
kayrammm1 Bebeğimi üç aylıkken bırakmak zorunda kaldım, yarım gün çalışıyorum hasta olduğunda ağlayarak işe gidiyorum, ama işe gitmelerim onun için. Yanında olup büyütmek isterdim, imkanın varsa uzatmanı tavsiye ederim.
kivancsincap Ess92 merhaba ben de aynı eşikteyim. Bebeğim 11 aylıkken başlamalı mıyım yoksa 1 yıl daha kullanmalı mıyım kararsızım. Siz ne tavsiye edersiniz
bbilgeninannesiii Benim bebeğim de 4 aylık ve 1.5 ay sonra işe başlayacağım.Keşke güvenecek birileri olsa da baksa çok şanslısınız 🥹Biz ailemizden çok uzaktayız
fatmakrks Bebeğim 5.5 aylıkken işe başladım. Şu an 8.5 aylık ve bence büyüdükçe işe başlamak daha zor hele geliyor. Kendiliğinden oturan bir düzen oluyor zaten ben de yarım gün çalıştım bir ay daha yarım gün çalışma hakkım var. Çalışmak çok yorucu ama yine de iyi yanları da var