Arapgelin Ocak 15 de regl oldum en son, cuma gününden beri kasıklarımda ağrı var, regl olacağım zaman hep yaşarım bu ağrıyı ama yok regl olamıyorum dün test yaptım negatif, aynı durumu yaşayan var mı ?
beyza11233 En son Aralık 23 de oldum dahada olmadm Ekim’de doğum yaptım Kasım Aralık oldum Ocak subat olmadm iki kere test yaptm negatif doktoruma sordum emzirdigin icn gecikme olablir ddi ayrıca tuplerimi baglattim doğum sırasında ona rağmen piskolojkmen test yaptim
Arapgelin Buse_asya23 Allah isteyen herkese nasip etsin ben şuan düşünmüyorum o yüzden çok korkuyorum 🥹