hndathn İlk kez 2 yaşında götürdüm.ağız içine baktı diş ve damak yapısında sorun yok dedi dişlerini neyle fircaladigimizi günde kaç kere nasıl fircaladigimizi sordu anlattım gayet iyi annesi dedi gönderdi.
Esoz1110 hndathn benim kızım 16 ay 17 günlük oldu ilk kez götüreceğim cuma günü ağlıyor ağzınıda açmaz büyük ihtimalle diye de korkuyorum
Deryaderya3 Kaş dişi cıktıktan sonra gpturmemız gerekıyor suanda altta ıkı tane var usttede ıkı tanesı yarım cıkmıs sekılde
Esoz1110 Deryaderya3 Benim kızımın 10 tane dişi var götürdüm doktor bir sıkıntı mı var dedi genel kontrole getirdim dedim kızım ağzını açmak istemedi ağladı o sırada ağzını açmış oldu uzaktan gördü gayet iyi dedi bu kadar 5 dakıka sürmedi belli zamanı yokmus sanırım ne zaman sıkıntısı olursa getirirsin dedi bana