4 yasında cok konuşkan bir oglum var simdi otizm filan diye hiç düşünmedik öyle bir belirtide vermedi bize mesela dönen seyler dikkat ceker ya öyle bişe olmadı mesela adıyla seslenince bakmamazlık yapmadı gözümüze bakar meselaaa getir götür dedigimizde yapar isteklerimizi filan fakat 1 aydır dikkatimi oglum konusurken gözümüze bakmaması cekti cok geveze aslında kendisi 😀 ama işte cümleye baslarken bakıyor sonra gözlerini gezdiriyo biz cvp verirkende basında bakıyo sonra saga sola bakıyo bu neden olur ya kafamı kurcalıyo sizin cocuklarda öylemi yoksa cümlesi bitene kadar gözünüze mi bakar buarada her anneye cocugu zeki gelir benm oglumda bana öyle geliyor cok dikkatli aşırı babannesinn ananesinn evinde halısının degiştigine kadar bilir sorar mesela kardesimin telefon kılıfı hiç bnm dikkatimi cekmedi ama o kahverengi oldugunu benzerini görünce söyledi bu teyzemn dedi komsunun terliginin benzerini görünce bu kübranın terligi dedi her cümlesi bizi güldürür zekice konusur falannn filann…