Tmaviss merhaba. Arkadaşların yazdıklarına ek olarak beyninizi, psikolojinizi rahatlatın. Bağırsak için vücudun 2.beyni diyorlar. Evet gaz mühim ama her şeye böyle yaklaştıkça vücut daha çok gaz topluyor. baklagilleri bile suda bekletip 2 defa haşlayıp suyunu döktüğünüzde tüketebilirsiniz. Sizin için en önemli şey sıvı alımını arttırmak. Su, ısırgan-rezene çayları, şekersiz kompostolar. Bunlar bağırsakları da mideyi de yumuşatıyor.