2 aydan sonra bırakın uyusun şu bebişler maşallah büyümüş
Doktoru sağlıkla ilgili uyarmadıysa hiç ellemeyin nolur
Bebişte uyusun sizde ne güzel artık acıkınca uyanır
Ben prrmatüre diye kıyamadım doktoru dinlemedim 17 aylık kızım hala geceleri aşırı derecede uyanır ve alışkanlık olduğu için gece beslenmesini çok zor bıraktırdım hala da tam başaramadım