Hayırlı geceler 1ay önce dış gebelik geçirdim amaliyat oldum laparoskopik yöntemle doktor 3 ay korunun dedi ilk adetimi olmadım daha ne zman oldunuz daha sonrasında tedavi görmeden hamile kalabildiniz mi tekrar dış gebelik yaşandı mı 3 yaşında kızım var 2.gebeligimde böle birşey yaşadım