Tam iyi uyuyor artık diyorum tekrar başa sariyoruz. 3 haftadır gece bı uyanıyor iki üç saat uyumuyor . Hem de her gece. Sabah da erkenden ayakta . Ne yapacağım bilmiyorum artık . Zombiye döndüm uykusuzluktan . Her bebek uyku gerilemesini bu kadar şiddetli yaşıyor mu ya? Ne kadar daha sürecek bu? Bir de desteksiz uyuyor normalde.