Bu uygulamada anlayamadığım bir şey var interneti açar açmaz neden üstten postumuza gelen bildirimler vs gelmiyor yani foruma basmadan hiçbir bildirimi göremiyoruz keşke int açar açmaz pat pat diye düşse ekrana her uygulama gibi haksız mıyım sizce? :)