Arkadaşlar bugün 40 günlük olduk. Göğüs uçlarım olmadığı için ilk doğduğunda tutmadı memeyi zaten doğumdan 3 gün sonra geldi sütüm. Süt geldikten sonra silikon uçla vermeye çalıştım ama hep miğdesini bulandırdı bende sütü sağarak vermeye başladım ama sütümün azaldığını fark ettim içmediğim yemediğim bişey kalmadı sağ göğsümden bi biberon kadar çıkıyor ama sol göğsümden 20 ml kadar çıkıyor ve bebeğim büyüdükçe daha çok süt içemeye başladı süt yetmeyince bende mamaya başladım doktoruma danışmadan bunda bi sorun olur mu bide çocuğum çok gazlı bi çocuk sürekli ıkınıp duruyor hangi mama kızımı daha da rahatlatır ilk çocuk olduğu için acemiyim bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim🌸☺️☺️