semanurmihra Happy mom’da uzun uzun anlatmıştım, burada kısaca yazmaya çalışacağım🤭 Çok zordu doğumum ama sonu bir o kadar güzeldi… 50 saat sürdü toplamda. Suyum tam 40+0 da gece 2 de geldi, doğumum 40+2 de 04.01 de oldu. Başta sancılarım düzene girmedi, hatta hiç sancım olmadı neredeyse. 33-34 saat sonra suni sancı verildi 16 saat suni sancı çektim ama ömrümden ömür gitti. Suda doğum istiyordum, suni sancıya hiç etkisi olmadı suyun sonra epidurale döndüm ama epidural sadece 1 saat etki etti sonra geçti etkisi. 2-3 saat sonra tekrarlandı ilac ama yine 1 saat rahatlattı. Tam açıklığa ulaştın dediler ıkınma kısmı 1,5 saat sürdü🥲 Çatır çatır doğurdum derler ya gerçekten çatır çatır doğurdum😂 Hamileyken doğumdan korkmuyorum diyordum, acı eşiğim yüksektir. 2 3 defa böbrek taşı düşürdüm, safra kesemde taş vardı o dayanılmaz ağrıları yaşadım alışkınım zaten her reglimde hastanelik olurdum. Doğum gelip geçici bir süreç dayanırım diyordum ama eşim bile benimle birlikte ağladı resmen, suni sancı ne illet bir şeymiş😢 En korktuğum şey dikişlerdi ama en kolayı o oldu gerçekten… Doğumda çok kan kaybettim, 2 defa ayağa kalkma denemesi yaptım doğumdan sonra ikisi de bayılmayla sonuçlandı hala demir ilacı kullanıyorum. Ama çok şükür eve geldiğim andan itibaren ayaktaydım çok hızlı toparlandım, dikişlerim de hiç sıkıntısız iyileşti. Sonuç olarak güzel Mihra’m sağlıkla doğdu çok şükür 79 günlük olduk🥰 Doğar doğmaz kucağıma verdiler, o an bütün yaşananlar silindi gitti🥰 Göbek bağını da babası kesti çok güzel bir hatıra oldu bizim için💕