Kafama takmamaya çalışıyorum ama olmadı. Benim gözlerim 1 numara miyop astigmat. Kısa mesafede bile çoğu zaman net göremem TV hastanede doktor ekranı falan hiç yok zaten. Bebeğim 7 aylık göz muayesine gittik ve o da aynı şekilde gözleri 1 numaraya yakın miyop astigmat çıktı. Doktor direk ailede kim gözlük kullanıyor diye sordu. 6 ay sonra muayene duruma göre gözlük dedi. 3 ay sonra bı üniversitesi Hastanesi’ne kontrole gidicez orda da gostericem icim rahat etmedi. Bu şekilde başlayan ve numarası düzelen küçülen var mı. Gözlük sorun değil de numaramız neredeyse aynı etrafı benim gibi görüyor olması canımı sıktı ( 1 numara çok büyük değil bende şeker hastalığı da var gözüme bı zararı yok ama belki ondan o kadar bulanık goruyorum yada astigmat gerçekten öyle bişey net bilmiyorum)