sekerportakali9 Ne zaman uygulamaya başladınız? Kaç aylık yada kaç günlükken Kaç günde bir uyguladınız? Günde kaç defa uyguladınız? Kaç cc sıktınız? Bana doktorum 2,5 bir burun deliğine 2,5 diğer deliğe sıkıp temizle dedi günde bir defa her gün
Synmannesi sekerportakali9 omron makinesi var 2.5 makine ile verdim canım istersen tek kullanımlık olıyor sık yan yatır burun spreyi de var bende ne denk gelirse o an karışık kullanıyorum
[silindi] sekerportakali9 şırınga ile her iki burun deliğine de 2-3 damla damlatıp aspiratör ile çekiyorum
Eslemfeyza sekerportakali9 1 aylıktı başladığımda 1cc birine 1 cc birine sıkıyorum şırınga ile eczaneden büyük serum olarak alıyorum günde 2 ya da 3 kez kullanıyoruz burnu tıkandıkça Şuan 2 buçuk aylık
alparslan1_ sekerportakali9 yani bu bence ölçüyle olan bir şey değil. Ben ölçü kullanmadım. Şırıngaya çektirip ne kadar gerekiyorsa tahmini yaptım. Zamanı da aynı şekilde göz kararı. Yani belki siz burnunu açınca bebeğinizinde bir daha tıkanmaz o gün ama benimkinin sürekli sürekli tıkanır belli olmaz ki. Iç sesinize göre yapın😅
sekerportakali9 alparslan1_ ben tıkanıp tıkanmadığını tam anlayamıyorum sanırım ya ☹️ burnundan nefes alıyor aslında ama emerken çok hızlı nefes alıp veriyor yada nefes almak için memeden ayrılıyor sanırım tıkanıyor değil mi
Nevl sekerportakali9 ilk bir hafta içinde başladım . Önce 1 yada2 damla fizyolojik damlatıp aspiratör ile çekiyordum sonra iyi temizlenmedigini düşündüm izotonik serum suyuna geçtim ilk zamanlar bebiş küçükken yan yatırıp 2.5 ml veriyordum her iki deligede açılana kadar tekrarladigim oluyordu. Sonra hafif öne egerek yapmaya başladık 5 ml kadar verdigim oluyordu.simdi 8 aylık 5 ml veriyorum her iki tarafa tıkanma durumuna göre sıklığı değişiyor ,banyodan sonra yada banyoda yapmayı tercih ediyorum. Serum suyu olduğu için zararı yok ihtiyaca göre
[silindi] sekerportakali9 damlattıktan sonra önce herhangi bir burun deliğine masaj yapıyorum su içerdeki bütün sümükcükleri yumuşatsın diye sonra hemen çekiyorum çok etkili oluyor:) ama iki Burun deliğine aynı anda masaj vs değil önce birine 3-5 saniye sonra diğerine sonra de çekiyorum teker teker
alparslan1_ sekerportakali9 memeden ayrılıyorsa tıkanıyordur. Benimki de ememiyordu. Emzik dahi alamıyordu nefes alamıyor diye.
Dlk55blt-rdvn sekerportakali9 evet tıkandığı için öyle miktarı çok önemli değil ve ne zaman ihtiyaç duyarsanız yapın. Sıktıktan sonra yüz üstü kucağınıza yatırıp sırtına vurun. Sonra da çekebilirsiniz
alparslan1_ sekerportakali9 serum fizyolojik hazır tüplerin içinde. Izotonik su da tuzlu su yine. Ama serumla veriyorlar. Şırıngayla çekip veriyorsunuz.
sekerportakali9 alparslan1_ çok teşekkür ederim düzenli yapıcam o zaman serum fizyolojiği. Ben burnu temiz ve hırıltısız diye tıkalı değildir sandım hep. Belkide yavrumun burnu tıkalı haberim yok. Bazen ağzı açık uyuyor hatta belkide ondan nefes alamadığından
busraktep sekerportakali9 bebekler burundan nefes alırlar bellli süre ağızdan nefes alamazlar . O yüzden burun temizliği önemli . Ben bir tane serum fizyolojik damlası için İki buruna da uyguluyorum. Ben de geç uygulamaya başladım ama önemli bir şey. Piyasada çok fazla sahtesi veya sakıncalı olup hala eczanede satılabilen ler var listesine sahte fizyolojik serum yazsanız zaten sağlık Bakanlığının sitesine yönlendirir. Bir de benim doktorum fazlası için tuz olarak değerlerine yansıabilir dedi fazlası zarar.
buyeni sekerportakali9 serum fizyolojik ile burun aspiratörü aylardır işime yarıyor. Kızım grip olunca bazen günde 5 6 kere yaptığımı biliyorum.