Merhaba her bebegin gelişimi farklıdır. Bunu biliyorum sadece bu durumda olan varmi die sormak istiyorum.. bebegim 6 aylıkken desteksiz oturdu. Yurutecle koşuyor. Ellerinden tutunca yürüyor. Ama yüzüstü doğdu doğalı kendinj koydurmadi. Hep ağladı.. hala öyle yüzüstü koyunca poposunu kaldırıp kafasını yere koyuyor cok zorlaniyor. Oturuyor oynuyor ama kalkmak için biseyelr yapmıyor yada emekleme için..