kara_inci aynısını ben yaşadım.sicak sular,sıcak havlular denemediğim şey kalmadı.mastit göğüs ucundaki catlaktan dolayı olur.doktorum bana fito krem verdi sürmem için.bebegini emzirirken yıka dedi.ama göğüslerim duvar gibi olduğu için zaten emziremiyordum.ve bana lahana yaprağı iyi geliyor mastite dedi.lahanayi oklava ile ezip içindeki kükürt çıkınca goguslerime sardım.gun icinee tekrarladim.inanamadim.iki günde düzeldi.bunlari yaparken sağım yaptım.ve meme ucu yaramın iyilesmesi için kremi kullandım.mutlaka lahanayi denemelisin canim