hayal_perest Kızlar yarın öğlen arkadaşlae gelecek. Ağlayan pasta yaptım keki sütle ıslamadan krem şanti sürdüm üstüne de çikolatalı sos. Sizce tadında değişiklik olur mu 😕🙈
hayal_perest leylmom çünkü daha önce de unutmuştum gayet güzel oldu bi değişiklik yoktu tadında. İşte yarın öğlene kadar da dolapta bekliycek ya inşallah kurumaz diye düşünüyorum
Menessasmom hayal_perest üstünü kapatın streç filmle bişey olmaz birazcık kuru olur sadece çikolata sos krem şanti olduğu için yavan gelmez zaten tadı