Arkadaşlar merhaba bugün bebeğime kan sayımı yaptırmak için Beylikdüzü devlet hastanesine gittik. Ama az önce bana mesaj bir mesaj geldi. Sayin EZGI DURU KOPRULU
RED EDILEN LABORATUVAR TETKIKLERINIZ BULUNMAKTADIR. LUTFEN DOKTORUNUZA BASVURUN B021 Mesaj içeriği bu. Başına böyle birşey gelen oldu mu hiç. Birdaha mı iğne değicek ya. birde düşünüyorum sabah giderken biberon içirmiştim onla alakalı olabilir mi diye