Kızlar bu kendi kendine uyutmayı başaranlar nasıl başarıyor? 5.5 aylık bebeğim var ama hep memede uyutuyorum. Kendi kendine uyusun diye bıraksam beşiğine ortalığı yıkar. Bunun için sanırım bir hafta falan sabretmek gerekiyor ama, insan ağlamasına dayanamaz ki. Ağlamadan bir çözümü varmıdır bunun 🤔