Ygmr124 Allah yardımcınız olsun, malesef bu süreçte tek iyi gelen şey sabır. Bizde o dönemlerden geçtik, yapmadığımız şey kalmadı tabi ki hepsi bir deneyim. İnsanın elini kolunu bağlayıp beklemesindense, masajlar duşlar yağlar gezdirmeler titreşimler kemerler vs çabalamak rahatlatıyor. Ama üzgünüm ki biraz sabretmeniz ve bunun geçici bir süre olduğunu kendinize hatırlatmanız gerekiyor. Eğer bunu kabullenirseniz süreci çok daha rahat yönetebilirsiniz. En kısa zamanda sancılarından kurtulsun inşallah yavrunuz 🙏🏻