Kızlar merhabalar. Kızım 22 aylık. Boyumuz istahimiz ve kilomuz ideal olduğu için doktorumuz artık mamayı kesmemiz gerektiğini söyledi. Tabiki herkes gibi bende kendi doktorumu dinleyecem ve kesmem lazım evet. 1 aydır uğraşıyorum sadece yatmadan önce illa o mamayı almak zorunda. Yatmadan muhallebi yedirmeye çalışıyorum yok devam sütü sevdirmeye çalıştım yok yok yok :( bu süreçlerden geçmiş annelerimizzz tecrubelerini paylaşırlarsa çok ama çok sevinicem 🙏♥️