Barlas03 sizi anlıyorum benim kızım şuan 11 aylık ve en son 3 buçuk aylık olana kadar güzel uyuyordu sonra bi başladı uykuları bozulmaya 8 aydır bizimde psikoloji nanay keşke hiç sallamaya alıştırmasaymışım, sizde muhtemelen her uyandığında emzirerek uyuttunuz belki açtır diye o da alıştı, bizimkide ek gıda pek yemez ama mama tok tutuyor, işte tek sıkıntı saat başı uyanır ve sallanmadan uyumaz. Bence sütünüz varken emsin ama her uyandığında emzirmeyi bırakın, isterseniz gece uykusundan önce kaşık maması verin yada kendiniz meyvelerden irmikten mama hazırlayın içiniz rahat olsun karnı tok diyin emzirmeyin yani ayakta sallamak iyi bişey değil ama her uyandığında bi su içirin sallayın elini kolunu tutun fazla kıpırdamasın pışpış açın felan öyle öyle unutabilir yani ayakta sallamak sürekli emzirmekten iyidir bence