2 tane kızım var 3. Düşünmüyorum. İki hafta önce doğum yaptım. Ama korunma yönteminde nasıl yapsam kararsızım. 5 yıl sadece geri çekilme ile korunduk 5. Yılda çocuk istedik çok şükür nasip oldu. İki kızım arasında 19 ay var. Spiralden korkuyorum biraz o yüzden emziren annelere de uygun olan haplardan mı alsam diyorum. Ama onu da ömür boyu kullanmam lazım her ay bide onu almam lazım. Ve tek korunma yöntemine de karşıyım mesela spiral taksam spiral+kondom+geri çekilme ile üçlerim aynı şekil hap da da geçerli 😅 sizce spiral mi doğum kontrol hapı mı?