beyzasargn 3 buçuk aylık oğlum bebek arabasında durmuyor ağlıyor allah aşkına yardım edin fikir verin ne yapacağım önümüz yaz
annemioldumbensimdi_ beyzasargn benim kızım da öyleydi kanguruyla çıkardık biz dışarı 5. Ayından sonra düzeldi
poyrazarelinannesi beyzasargn hiç üzülme, bu halleri geçici. Aynıydı benim bebeğim de, ama ne zaman ki oturmaya başladı o zaman bebek arabasını da sevdi. Etrafa iyice merağı da arttı, sessizce oturup etrafı izliyor.
bebekandmom beyzasargn dışarıda ki şeyler dikkatini çekmediği için öyledir o aylarda benim bebeğimde durmazdı ama sonra etrafa ilgisi artıp aklı yetince çok sevdi hatta içinde kendi kendine uyuyor bile
_ozdemmmm0 Bizde aynıyız 4 aya giricek dışarı çıkınca kıyameti koparıyor ne kucakta be arabada hiç durmuyo bende bilmiyorum yorumları dikkatle takip edicem
sencerareninannesi _ozdemmmm0 @beyzasargn Etrafa çok duyarlı olduğu dönem. Sakın karalar bağlama geçiyor. Bende çok korkmuştum o dönem her şeyden korkuyordu. Bebek arabasıyla çıkıp kucakta dönüyorduk eve. Ben dışarı çıkamayacak mıyım diye ağlamıştım bigün 😂 Şuan 11 aylık gezmeyi çok seviyor. Hergün düzenli yarım saat 10 dakika bile olsa çıkar. Dışardaki seslere alışacaktır 🤗
Aysegul___ Ben emzik kullandim 6 ayına kadar sonra kendisi alıştı ve emziği bıraktı şuan 17 aylık ve yürümeye başladı binmiyor .
Aysegul___ beyzasargn ben bazen müzik veya çizgi film açarım onu dinler asla izlemez arabada iken sadece ses olur deneyin sevdiği müziği acin .
sencerareninannesi beyzasargn 6.aydan sonra geçmeye başladı. 3-6 ay arası yaza denk geldi. Ben ısrarla hergün çıkardım. Normalde de sese aşırı duyarlı. Korkusu bundandı benim bebeğimin. Sese alıştırmak mı denir bilemiyorum ama zamanla dışarıya alıştı. Hatta bebek arabasına veya arabaya binince uyumaya başladı. Alışacaktır ama sizde destek olun bu süreçte ☺️ Onun için her şey çok yabancı ve korkunç. Sizinle birlikte alışacak ☺️
melissk benim ki de korkuyor ağlamıyor ama gözlerini iyice açıp kendini kasıyor ben de çözüm bulamadım
emelina beyzasargn bizde o donemde ayni sorunu yasadik disariya cikmak eziyete donmustu cogu zaman vazgeciyordum.4 aylik olunca hersey degisti ama cok sukur simdi keyifle duruyor geziyoruz.Gecici bir donem sakin umutsuzluga kapilmayin