Asmiy
Merhaba bende bebeğimde aynı şeyleri yaşadım,doğduğundan beri hiç meme almadı sağıp verdim ilk 2 ay meme mama birlikte götürdüm çok da iştahlıydı sonra 2 aylıkken ne olduysa hala bilemiyorum beslenme reddi başladı maalesef şuan 7 buçuk aylık oldu hala devam ediyor. Götürmediğim doktor kalmadı hiç bir şey çıkmadı sağlığı iyi çok şükür artık bende kabullendim bazı bebekler böyle demek ki diyorum. Sadece tek şüphem ilk 3 ay emsin diye çok uğraştım biraz da zorladım ondan beslenmeye karşı bir direnç oluştu diye düşünüyorum:( belki bundandır siz de de belki de hiç ilgisi yoktur bilmiyorum.
Ayı çok ilerlemeden uykusunda besleyebildiğiniz kadar besleyin ilk 6 ay kilo alımını arttırmaya çalışın hatta geceleri şu kilo aldıran mamalardan takviye yapın (ben bilmediğim için yapamadım pişmanım) ne kadar iyi kilo alırsa sonrasında rahat edersiniz çünkü sonrasında uykuda içmemeye başlıyor, gündüz zaten içmiyor daha zor oluyor yani:(