Merhaba kızım 2 yaşında normalde bu zamana kadar böyle birşeyle karşılaşmadık ama 2 gündür çenesinde ve boynunda isilik tarzı kızarıklık mevcut kaşımıyo ama bu gün biraz daha yoğundu internette kızamık olabilceği yazıyor sizce alerjimi bu yaşta kızamık geçirebilir mi ?