İyi geceler herkese bir sorum olacaktı, oğlum 6.5 aylık şuan ve ben yaklaşık 2 hafta sonra çalışmaya başlayacağım, oğluma annem bakacak fakat ek gıdaya yeni geçtik daha o yüzden pek bişey yemiyor daha çok tadım dönemindeyiz bu zamana kadar hep anne sütü aldı. Ben şimdi çalışmaya başladığımda nasıl olacak, yada sizler nasıl yol izlediniz beslenme konusunda… Ben gün içinde sütümü sağacağım ama tabi emdiği gibi olmayacak. Kafam çok karışık, sizler ekstra mama takviyesi yaptınız mı yoksa anne sütü ve ek gıda olarak mı devam ettiniz? Birde sizce şimdiden biberona alıştırmalı mıyım?