aleynax bebeğim 9 ay 11 günlük 2 ay kadar yatarak emzirdim gece. Ama sürekli emmek istiyor bu sefer her dönmesinde meme ağzında olsun istiyordu ve her kıpırdadığında uyanmaya başlamıştı artık kesinlikle yatarak emzirmiyorum. Evet yatarak emzirmek rahat fakat bebek kolaya alıştığı için uyku bölünmesi çok oluyor 10-15 dakka da uyanmaya başlamıştı. Tabi her bebek aynı değildir sizin tercihiniz