esrakayhan Kızlar doğum yapalı pazar günü 5 Ay olacak ama maalesef göbeğim hala duruyor hatta üstüne kilo aldım gibi. Nasıl vereceğim ne yapsam daha kolay veririm bilmiyorum. Diyetisyenle görüşüp emziren anne diyeti mi yapmalıyım Bi akıl verin lütfen