Merhaba kızlar bugün 3. Bebeğimin 1 aylık kontrolüne gittik sadece anne sütüyle besleniyor doğum kilosu 2960 dı şuanda 3.054 kilo yani çok az beslenmiş oldu doktorum mamada içsin her emmesinden sonra dedi ikizlerimede mama kullandım benide emdiler ama bu bebeğimi 2 yaşına kadar devam ettirmek istiyorum anne sütünü ikizlerim sadece 4 ay anne sütü alabildi yani bence mamada içse daha iyi kilo alır bebeğim yarın alıp başlayacağım inşAllah annem biberonla fazla verme seni emmek istemez dedi bende eğer öyle olursa sütümü pompalarım biberonla içer dedim öylede sütün kesilir dedi ama her kadın ve her çocuk bir değildir bakalım 3 sefer sütümü biberonla içirdim yinede emdi sizce azmı besleniyor kızlar bebeğim