esmdrn Kızlar oğlum 3 aylık laktoz intoleransı ve süt alerjisi var, ilk defa mama kullanıcaz içer mi içmez mi ona göre rapor çıkartıcaz, malum fiyatları da hayli uçuk, elinde fazladan maması olan var mı veya uygun fiyatlı satacak olan lütfen yardımcı olun
Mavi26 esmdrn tadı kokusu berbat ama ben mecburen ilk bir kad gun vanilya şurubu ile verdim. 3 damla damlattım öyle yediler 2 olduğu icin mecbur başlamam gerekiyordu
Mavi26 esmdrn hangi şehirdesiniz elimde mama var ama ağır oluyor kargo ücreti yine pahalıya gelir İstanbul icindeyseniz gönderebilirim bir kaç kutu. Diyet mama içlerinde en besleyicisi bu demişti doktorumuz
esmdrn esraaltekin daha da en iyisine bu diyorlar yaa napıcaz o zaman diyet yaparken süt de azalıyor malesef
esmdrn 12ayaegulll emerken aşırı derece ağlıyordu , ağzına bir yudum süt gider gitmez karnı guruldamaya başlıyordu, kakası mukusluydu bide . ilk gittiğim doktor hiçbir test yapmadan bana söylemişti aslında hem laktoz hem süt alerjisi diye, benim içim rahat etmedi çocuk gast. Bölümüne götürdüm sadece laktoz int. Dedi ama malesef mukusu devam etti o şekilde anladım
yildirim12 esmdrn merhaba öncelikle geçmiş olsun aynı şikayetler bizdede var mamadan sonra sikayetleriniz düzeldi mi ne durumdasınız bizde bugün deneyeceğiz mamayı
Mavi26 esmdrn ben ücretsiz gönderirim ürünü şehir dışındaysan kargoyu sen karşılarsın raporla alıyorum parayla satamam bedavaya aldığım urunu
Mavi26 esmdrn ayrıca sut ürünlerine alerjisi varsa bahar sana eti domates ve domates salçasını da kesmen lazım anda öyle toparlar