mrvelfada ah sizi o kadar iyi anlıyorum ki. Benim annem de kızıma 7 ay kadar baktı. Ben de öğretmenim. İstanbulfayım. Şimdi ikinci bebeğim doğdu. 2,5 aylık. Ücretsize ayrılacağım. Büyüğü de 2 yaşında. Daha şimdiden ücretsiz iznim bitince nasıl küçük kızımı kreşe vereceğim diye düşünüyorum. Büyük olan hiç değilse 4 yaşına gelecek. Kimse bakmak istemiyor. Anneme baktığı sürede 5 bin lira vermiştim. Şimdi 15-20 bin teklif ediyorum bakmak istemiyor. Eşimde seyre falan çıkıyor tek kalıyorum. Bakanım yok yani. İşi bıraksam bir daha asla çalışıp atanamam. Ben haftanın her günü çalışıyorum. Bakalım 2 yıl sonra ne olacak