Öksürüğünü bilmiyorum canım ama diğer belirtiler dişten dolayı olabilir ve dişe bağlı salyası varsa. Bir de kızım hasta olduğu zaman doktorum demişti bebekler de diş döneminde boğaz ya da idrar yolu enfeksiyonu genelde görülüyormuş bağışıklıkları düştüğü için. Yine de doktora götür istersen için rahatlasın