Ya ne yapsam yemiyor zaten katı gıdaları da bayılarak yemiyordu zorla veriyordum sonra ağzını açmıyordu şimdi tamamen ek gıdadan uzaklaştı sadece emiyor çık yoruluyorum ramazan da geldi nasıl yapacağım bilmiyorum bu durumu yaşayanlar nasıl ek gıdaya döndünüz geri