Yasemin158 Kusuyor. İçinde hiç bisey kalmayana kadar fışkırır tarzda neden 5 bucuk aylik aptamil ve herobaby kasik mamasını verdim. Çok az vermeme rağmen kustu 20 ml kadar . Bide mamayi yeni deniyorum daha önce kullanmadim
pinkooo_02 Yasemin158 5 aylık bebeğe herobaby mi verdiniz çok erken içindeki meyveleri 3 gün kuraliyla verdinizmi alerjisi oiup olmadığını anlamak için diyecemde daha ek gıdaya bile başlama ayı değil büyük ihtimalle alerji olmuş olabilir
serife5712 Yasemin158 büyük ihtimal reflü var reflü maması kullanın doktora danışın tabi Bizde böyleydik reflü maması ile bitti kusmaları
Ayla3663 Yasemin158 katı yapsanda kusar elmelı var meyveli var her çeşidi var tadına bak belki tadı pis benim kızımda elmalısından kusuyor
pinkooo_02 Yasemin158 bilmiyorum 3 gün kuralı denemeden böyle kaşık mamalari verme canım Allah korusun alerji felan olur ek gıda zamanı zaten önce sebzelerden başla sonrada meyvelere geç kendin püre yapıp verirsin
aycasil Hip mamayı denedinizmi? Biz ilk dönem sma denemistik doktor önermişti ama tamamını kustu sonra hip kullandık onda kusma yaşamadık. Sonrasında memeye alışınca mamaya ihtiyac kalmadı çok şükür