Keteme rahim tahlili vermişti temiz çıkmamış ama demişler endişelenck bişy yok Kadın doğuma git demiş kadın doğumda rahimden parça almamız gerek demiş parça alınmasa ne olduğunu bilmeyiz demiş kayınvalıdm parça vermeye korkuyor
bilgiisi olan yazabilir mi