sibe_125 Süt arttırıcı Çay veya damla önerileriniz nelerdir galiba sütüm yetmiyor gibi hissediyorum göğsum tamamen boşalıyor
Asyaveannesi04 sibe_125 Ebebekteki yeşil promalt kesinlikle günde bir tane düzenli içiyordum gögüslerim taş gibi oluyordu
eartgb sibe_125 ben hoşaf ıcıyorum her meyvenin cok iyi gelıyor hemde doğal birde anne çayları var e bebek de ayrıca promalt var süt atrtırıfı
hepayni13 Ben ilk doğum yaptığım sıralar bestlak damla kullanmıştım Hurma ,kuru incir de artirir Bide rezene çayı ,badem ,dut kurusu Benimde sütüm azaldı bende deniyorum bugünden itibaren rezene çayı ve hurma yedim
sibe_125 hepayni13 zencefil hurma bol su filan onların hepsini yapıyorum da yetmiyo sanırım ya O yüzden süt arttırıcı denemek istedim de hangisi iyi gelir bilmiyorum
sibe_125 mrym2807 sen diyince hatirladim Instagram da görmüştim onu ise yariyo baya demişlerdi de , biraz yoruldum açıkçası sürekli her duyduğumu denedim
sibe_125 eartgb ilk defa duydum baktım ne pahalıymış tanesi 77 yaziyor e bebekte ne kadar bakmak lazim