Rmyslymn Kizlar bir ay sonra işe baslayacagim bugün biberonla süt vermeyi denedim kizim almiyor öğürüyor biberonum Dr. Browns :/
Tugbaelifumay Rmyslymn bizde de avent var benim kızımda ilk başta tutmadı hala daha isteyerek almıyo ama çok açlık durumunda mecbur kaldığı için içiyor
Gulyllu Ah varsa bi çözüm bende faydalanayım haftaya eğitime başlıcam emzik zaten almıyordu biberonu da bugün denedim ama almadı akşam iyice acıkınca tekrar denicem bakalım
Rmyslymn Erselinannesi kaşıkla kim besleyecek ki onu biberona bir ton para verdim en iyisi olsun rahat Alsin diye yarin birgün ise baslayacagim İstanbul da yasiyorum is yerim 45 dakika suruyor ac ac evde beni beklemesini istemiyorum :(
Kursunluolcay Benimki bende biberon alma bakıcıda aldı biberonu aç kalınca mecbur kaldı sanırım. Ek gıdaya geçince hiç almadı artık sabah emziriyorum ben yokken çorbasını muhallebisini bırakıyorum ben gelene kadar idare ediyor
Rmyslymn Kursunluolcay :( ne zor bebeğini birakip gitmek :( keşke hep yanlarında olabilsek emzirsek sarilsak koklasak
Erselinannesi Rmyslymn doktoru ilk kaşık demişti bana memeden soğumasın diye kabul zor oldu ama almıyorsa en azından kaşık bir avantaj onunla alabilir