anonimmmm Kızlar sezeryan sonrası kesik yerine iz kalmaması için hangi krem kullandınız veya ne gibi şeyler denediniz
Sarahh anonimmmm o iz geçmez, çocuğunuzdan size bir hatıra. ben normal doğum yaptım bendede çatlaklar hatıra kaldı çocuklarımdan 🥰