Elif_adnr yeni doğduğunda okutamadım 2 buçuk aylıkken sünnet ettirmiştim ondan sonra Mevlüt okuttum hem doğumuna hem sünnetine hem bütün ölmüşlerimize niyetten masa ve arka planı süslemiştim fotoğraf çekinmek için bir de özel pasta yaptırmıştım hediyelik olarak da soda açacağı magnet yaptırmıştım üstünde oğlumun ismide yazıyordu