Dün bebeğim az çiş yapıyor diye post açmıştım. Tavsiyenizle idrar yolu enfeksiyonu şüphesiyle doktora gittim ve yetersiz beslenmeden kaynaklandığını öğrendim. Enfeksiyon yok diye sevinsem mi çocuk aç kalmış üzülsem mi bilmiyorum. Sütümü sağıp vermeyi denedim bir baktım ki azıcık geldi. O kadar üzgün durumdayım ki ne yapıcam bilmiyorum. Zorlanarak emziriyordum zaten şimdi sütümünde azaldığını gördüm. Napıcam bilmiyorum 🥺😭