lceLady çok geçmiş olsun öncelikle. Depremin durması imkansız bu gerçeği kabullenmeniz gerekir sarsıntı hissetmeseniz dahi yerin altı sürekli hareket içerisinde malesef dünyanın kanunu bu yönde. Ben de Maraş depreminden çok etkilenmiştim Hatay depremine afedersiniz lavaboda yakalandım ve aylarca lavaboya gitmemek için kırk takla attığımı mecbur kalınca da alelacele işimi halledip çıktığımı söyleyebilirim duş almak hak getire zaten kıyafetlerimle yıkandım aylarca hatta sadece saçlarımı yıkıyordum ne olur ne olmaz diye korkudan. Ama sonra kabullendim insanoğlu alışıyor biraz da tevekkül lazım her şey allahtan ha depremden gelir ölüm ha yolda saksı düşer ha ayağın takılır bilemezsin ömür herkese ayrı biçilmiştir ve sebebi de bellidir. İçinizi rahat tutun ve bakmayın bende öyle bir anda bakmayı kestim çok şükür atlattım sayılır.