Oglum 18 aylık Aptamil ve Süt veriyordum ikisinide iciyordu gece Aptamil veriyordum gün icerisindede süt veriyordum iciyordu ikisinide ama bu 4 gündür ikisinide icmiyor asla kendimi yıpratıyorum neden diye veriyorum agzını acmıyor ne yapabilirim önerinize ihtiyacım var bu durumu yaşayan oldumu acaba