Sosyolog123 10 aylık bebeğim hala gece sabahlara kadar ağlayarak uyanıyor e 100 kere abartisiz kalkiyor. artık dayanacak gücüm kalmıyor nolur çözüm istiyorum net kesin çözümü olan yazabilir mi ? Hayatim karardı anamdan emdiğim sut burnumdan geldi. Uyku eğitimi konusunda maddi imkanım şuan hiç yok açıkçası.
pinkooo_02 Sosyolog123 benim oğlumda o aylarda sürekli uyaniyordu emmek istiyordu hep gece uyutmadan karnını iyice doyur canım muhallebi felan veriyormusun
Sebusebu Sosyolog123 benim oglum da cok uyanıyor. Memeyi bıraktık. Gece uyurken 2 kere 180 mama içiyor derin uyuypr
selins1313 Sosyolog123 ah canım 3 yaşında oğlum hala 80 defa uyanıyor bide 7 aylık gebeyim ölüyorum her gece ölüyorum Bir uykusu düzene girmedi deli oldum kaç senedir
kubr_pak Sosyolog123 Benim 18 aylık oğlum da aynıydı, gece 2-3 saatte bir mutlaka uyanırdı çok yorulurdum, uyuduğumdan hiç bir şey anlamazdım, 3-4 gündür gece beslenmesini tamamen kestim rahatladım çok şükür 🤲🏻
Sosyolog123 Minnakordek hayır ağlıyor piş pişliyorum yok asla sakinleşmiyor taa ki kucağıma alıp meme verene kadar. Memede de direkt uyuyor. Çekmiyor yani. Çekme yok. Sakinlesiyor elini hep yüzümde gezdiriyor. Bırakmak istemiyor bıraktırsam yine ağlıyor. Zorla uyutuyorum deliricem
Sosyolog123 pinkooo_02 karni aç olduğu için uyanmıyor eminim. Kesinlikle eminim. Aç çocuk emer. Emme yok. Gece 2 defa en fazla 3 defa emiyor çekiyor. Başka yok meme ağzında duruyor öyle. Bir benimki mi böyle Allahım başıma ağrı giriyor uykusuzluktan artık
Sosyolog123 Sebusebu mama içmiyor büyüdü diye sanırım. Küçükken versem belki alirdi. Nasıl alıyor bebeğiniz. Ben öldürsem içmez biliyorum abimin çocuğu mamayla besleniyor kızıma deniyoruz almıyor
Sosyolog123 selins1313 3 sene deme kurban olayım ben 10 ayda öldüm bitti 😩 çok zor çookk. Çocuktan soğudum ilk çocuğum bir daha yapasım yok. Aralıksız uyumayı özledim
Sosyolog123 kubr_pak keşke 2 3 saatte bir uyansa. Saat başı. Hatta bazen 2 kere. Çok nadir de olsa bazen 2 saat 3 saat uyursa şok oluyorum. Nedendir bilmiyorum deliricem. Gece beslenmesini nasil kesebilirim. Meme olmadan sakinlestiremiyorum
O1Anne Sosyolog123 yatarken yoğurt falan verin karnını iyice doyurun belkide acıkıp uyanıyor dur yada atak haftasıda olabilir elbet geçecektir😊
Minnakordek Sosyolog123 bir hafta dediğim gibi kıyamet kopacak sonra alışacak cocuk bizimki de yeni bıraktı zorlu sabır gerektiren bir süreç ama şimdi yeni yeni kesintisiz uyuyor kabullendi hele ilk gece sabah 5 enkadar ağladı
durukusmom Sosyolog123 canım pınar sibirsky videolarını izle kendin uyku eğitimi ver bence, yapan ve memnun kalan çokmuş
Shrgzr Sosyolog123 hayır tek seninki öyle değil üzülme benim kızım da aynı 6aylık 😒 bazen ağlayacak dereceye geliyorum 😐
Yorgunbebek Sosyolog123 bebekler acıktığı için uyanmıyor çoğu gece ya yattığı yer sıcaktır gazı vardır uykusunu bölem bişey var muhakkak ona çözüm bulun bakalım
kubr_pak Sosyolog123 Benimki emmiyordu, biberon ile besleniyordu, birden kestim ben, 3-4 gece ağladı zor uyudu bende çok uykusuz kaldım ama çok şükür rahatladım şimdi daha iyiyiz 🤲🏻
GezginPaNDa Sosyolog123 bebim oğlum 10 dk uzun uyumazdi ancak uyku eğitimi ile 4 saat deliksiz uyumaya başladı. Bence önce gece beslenmesini kesin ve hemen eğitime başlayın kendiniz . Stres yapmamak çok önemli. Çünkü annenin stresi bebeğe yansıyor.
yoncaburak Sosyolog123 maalesef meme alam bebekler geceleri daha sık uyanıyor gece uykuya geçmeden ek gıda verseniz belki daha az uyanır benım kızım anne sütü almadi mamayla beslendı ve 5 . Ay da ek gıdaya gectık suan 8 aylık ve 2 aydır geceleri hiç uyanmıyor güzelce besliyorum uyumadan %80 - 90 ek gıda alıyor mamayı sadece sabahlari ilk uyandığında içiyor o kadar en azından geceleri bende dinleyebiliyorum 🙏
MinikPandam_ Sosyolog123 benim kızım da zırt pırt uyanıyor ama 1 yaşından sonra kendince konuşarak beni çağırıyor biraz daha büyüsün ağlayarak uyanmaz annesi ama uykusuzluğa ben 16. ayda hala bir çözüm bulamadım bulabilen beni de aydınlatsın:)