Sezeryan ile doğum yaptım bata süt gelmedi mama vermek zorunda kaldım bebeğim 1 aylık şimdi 3 gündür büyük kakasını yapmıyor idrar yapıyor sadece mama şimdi günde 3 defa veriyorum geri kalan hep emzirme ne yapım fikir verin bu durumu yaşayan var mı çok üzülüyorum