Kızlar 11 aylık işe başlayacağım. Kayınvalidem bakacak. Torununu çok sever üzerine çok tirer ama. Örneğin kucağa gitmeyi sevmediği halde ağlasa da alışır görüşüne sahip biri ve aklım kalacak. Mıncıklamak istiyor sürekli ağlatıyor bebeğimi benim de gözüm arkada kalacak gibi hissediyorum.
Şuan çok düzenli bir rutinimiz var. Acaba çok bozulur mu? Özellikle uykusu bozulur mu? Düşünmeden edemiyorum. Depresyona gireceğim diye korkuyorum. 1 yaş bebekler nasıl vakit geçirirler? Yani çok ağlar mı arkamdan acaba?