Kızlar 21 Mart eşimin doğum günü 17 martta oğlumun bu hafta sonu oğlumla beraber memlekete gidiyorum doğum günlerinde beraber olamayacağım oğlum 1 yaşına girecek o yüzden eşime burda bi pasta keselim üçümüz resim çekiniriz anı olur dedim boşver yorulma dedi tamam dedim ama en azından eşimin doğum gününü kutlayıp öyle gitmek istiyorum pastanın üzerine ne yazdırmalıyım sizce hem güzel hem klişe olmayan hem romantik ne bulsam bakıyorum daha önce hep yapmışlar 🫣