eclahu - Hamburgerr bebeğımın göbeyı duştu ama acayıb buyuk delik gıbı bide yağ var sankı korkuyorum bir sıkıntımı var dıye buraya resim yuklemeyı bilemıyorum
Hamburgerr eclahu mutluresim.com buraya fotoğrafı yükleyin altta bağlantı cıkıcak onu kopyalayıp yapıştırın bakalım bi
Minikkoalam0404 eclahu hafif kızarıklık var gibi görünüyor fotoğrafta isterseniz bir doktora gösterin içiniz rahat etsin
BuseveMinigi eclahu bir sıkıntı yok gibi gözüküyor. Ama içiniz rahat edecekse doktora gösterin. Temizleme solüsyonu ile temizlemeye devam edin
eclahu Asyasemin2013 şükür erken doğum oldu için fıtıklı oldu gobeyı bu normal dedi doktor ama düştu çok kötü oldum
Minikkoalam0404 eclahu siz kendinizi ğzmeyin strese sokmayın akşam götüremiyosanız eğer ateşini falan kontrol edip sabah bir doktora çıkarın 🙏 orayıda tahriş etmemesi için yine bezi kıvırıp havalandırın
Elonice Bence daha gobek deliginin içi iyice kuruyacak sarı kalıntılar bizdede vardi 1 haftaya kurudu diye hatirliyorim sadece buyuk görünüyor ama oda duzelir bence kotu kokulu akinti yoksa bence sorun yoktur gibi
han37_ Kanama , akıntı ve koku yoksa telaslanmayin sarı görünüyor enfeksiyon olmuş göbek bakım seti aldıysanız onunla temizleyin.