busra2709 Selam kızlar bebeğim 10 aylik doğduğundan beri hep kaldirdigimizda parmak ucuna basiyordu şimdi yürüme çabasında hala parmak ucuna basıyor öyle yürüyor ve yaklaşık 1 aydır avuç içleri ve ayak altı terliyor böyle olan var mı