hvva ben kızımda pişik pek yaşamadım ama bir kez geldi başımıza, gece kaka yapmış, kakalı kalmış, sabaha kıpkırmızıdi, hatta hani dediğiniz gibi bir noktası dokunsal kanayacak gibi. Fotosunu doktora yolladım, mustela kullanıyordum ama mustela bunda işe yeramaz dedi. Hemazinc ile başlayalım işe yaramaz ise ilerleriz dedi. Günde üç kez hemazinc sürdüm birisi gece yatarken olmak üzere. Bizde işe yaradı. İlaç statüsüne girmediği için marka yazdım ama yine de her zaman doktordan olur almak yanlısıyım.